Saturday, April 11, 2009

老查某回来了!

收到好多留言,问我是不是失踪了?忘了自己有这个blog? 这么久没有update我的blog。谢谢这么多朋友对我的关心。我也向大家说声“对不起”。让大家久等了。其实,今年真是太多变化了。连我老查某也应付不来。讲起来真是不知道从何讲起。简单的说:前一段时间拍电影“幸福万岁”。大家看了吗?没有看到我吧?我其实有演,可是被导演删掉了。伤心。。。我会跟导演拿被删掉的那段,放上来给大家看看。你们就可以帮我跟导演讲,不要苏嘎苏嘎把我的戏删掉,我的影迷会失望的。之后我就和家人去旅行,没有上网。回来之后,电脑不知道怎么,和雷曼兄弟一样,死翘翘。怎么弄也一直荡机。拿去修了几天才拿回来。拿回来之后,我的干女儿又出国公干,没有人可以帮我整理blog.之后,我又参与K Nite第二系列的演出。大家看了吗?这是一个马来节目,收视率非常高。我在里面非常好玩。因为很好笑,我们自己都忍不住笑了,一直NG。接下来会上载一些照片给你们看。之后,公司又安排我参与一个交通警察的公共教育mtv的演出。这个mtv是要教育乐龄人士对交通安全的意识,和我非常有关系。我已经上载这几个mtv让你们看看。虽然这些日子很忙,没有什么时间休息。可是,我却是非常开心,非常有意义。总比留在家里,无所事事来得好。希望有更多想我一样年龄的朋友,也可以和我一样,活的充实,活的精彩!让我们互相勉励,互相学习。好了,就写到这。看看交通警察的mtv。看了,给点意见吧?







13 comments:

芦悦忆芙 said...

老查某要好好照顾身体哦~
希望你能每天都快乐享受生活。

祝:
安康

mathew said...

the video is good it is advising the
elder people to cross properly and safety.for the teen and middle-age people to cross properly when there is no traffic light.so this video to cross the road properly good advising video.

wheregotfree said...

Hi, I chanced upon your blog and would like to exchange links with you with my blog. It is http://www.wheregotfree.com
Your blog will be classifieds under "Other Great Blogs" in my blog.
Hope to hear from you soon.

王伟洋 said...

你好!为什么没有常常 update? 难怪读者比较少。 希望将来可以看到你更多的生活照!

dorayen said...

天啊!!
开心见到你update哦!!

Susie said...

老查某you rox!!
要照顾身体arhhs!!

Kim Ong said...

You are awesome! I was just showing my mum your blog. Keep it up ok, aunty! Very entertaining, coz my mother's also from Singapore, we're based in Malaysia.

XOXO
www.kimong.com

☆[[小Y小I﹏☆专属于我的幸福◇'+]☆ said...

你很可爱勒~支持你哦^^

mon_mon_still_alone said...

hello老杂波,哇老~你真的是4896~我真的很佩服你,你好像天生就那么开朗哦?心情不好看看你也样子也很开心。哈哈哈。照顾身体哦。『mong_mong留下第一次脚印』

Tressa said...

Dear LaoZhaBor

We are a group of year one students from Anderson Junior College who are currently carrying out a project on the conservation of Hokkien Dialect for our A Levels Cambridge Project Work Examination. The outline of the project work is for us to come out with a possible conservation area for the future and suggest strategies for the conservation aspect that we had chosen.

We have chosen conservation of the Hokkien dialect as our future conservation. As you are a part of Jteam, did videos in Hokkien, and are a speaker of the Hokkien dialect. We would like to conduct a mini interview with you to ask you about your opinions on Hokkien dialect, the importance of conserving it, etc. The interview may not be a face-to-face one, and can take the form of an email interview as well, according to your preferences.

This project is extremely important for our University admission as it concerns our A Level subject grade. Your help will be greatly appreciated. We would like to humbly request, if possible, to hear from you before the end of June.

This is my contact number, 97574767, and email address, tressaaa@hotmail.com. You may contact me if there are any enquiries about the interview we would like to conduct with you.

Thank you very much.

Yours Sincerely
Tressa Toh Kaili

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Fred said...

Lao Char Bor, i like ur blog and the video is goodd!!! 你是我的偶象blogger!!

Terine said...

Lao Zha Bor auntie , I like yourblog because very funny and u are my idol